Wednesday, November 25, 2009

MariaMira-NiceThing




Milford Sound in New Zealand
Mariamira-nicething adalah kedai yang menjual serta pembekal pelbagai barangan atau servis lain dengan harga berpatutan.

kami beroperasi SOHO (Small Office Home) sejak 2007. Insyallah jikalau ada rezeki akan kami lebarkan perniagaan.

Walaupun berniaga secara online, kami amat mementingkan kualiti dan boleh menjadi penasihat anda mengenai sesuatu barangan kerana kami mahukan anda berpuas hati sebelum membeli. 

Kami di Mariamira-nicething akan sentiasa update barangan terbaru, meningkatkan urusan jualan dan akan memberikan informasi barangan yang bagus. Selain Blogspot, kami mengiklankan Mariamira-nicething melalui Facebook dan Instagram. 

Pembeli tidak perlu memikirkan parking, kesesakan jalan dsbnya, segala penghantaran akan selamat tiba ditangan pembeli.Pembeli juga tidak perlu ragu-ragu untuk berurusan pembelian disini.

Oleh itu sama-samalah kita berlaku jujur dalam melakukan sesuatu. Segala pertanyaan bolehlah email kepada kami

Mariamira Nicething adalah anak syarikat dibawah Axile Resources (M) Sdn Bhd yang membekal buku-buku, alatan tulis, printing.

Selain itu juga kami menerima tempahan cetak atau sulaman t'shirt dengan harga yang murah lagi berpatutan. Kepada mereka yang memerlukan khidmat sila email kepada pihak kami.


"Anda yang mendorong kami terus berniaga, ucapan Terima Kasih tidak terhingga
semoga kita berjumpa di lain masa"



No comments :

Post a Comment